CAMERON HIGHLAND

Assalamualaikum…

Ni lagi satu post dalam masa satu hari. Hahaha..

Ni la padahnya bila dah lama tak masuk kan entry baru dalam blog, jadi semua kene masukkan sekali dalam masa satu hari. Penatnya nak menulis. Tapi masih mahu kongsikan pengalaman aku dengan rakan aku. Hehehe..

Ni pula pengalaman aku dengan kawan2 aku ketika pergi ke Cameron Highland. Walau benda ni tak dirancang dan dirancang dalam keadaan yang begitu tergesaw, tetapi alhamdulillah semuanya menjadi dan berlajan dengan lancar.

Terima kasih pada yang sudi belanja kami yang masih tidak mempunyai pekerjaan dan pendapatan ini. hehehe..

Dan yang paling seronok adalah, aku dan Hidayah mendapat kawan baru. Dan nasib baiklah Elly ni sekepala dengan kita orang. Kalau tak aku rasa mahu tinggalkan je dia dekat ladang teh tu. Biar dia kerja dekat situ.


Tapi dia memang baik, Insyallah kita boleh kawan sampai bila2. Amin… 

DAH GELAP PUN, MASIH NAK TANGKAP GAMBAR LAGI..

TAMAN LAVENDER

HELLO..

SHOPPING TIME..

Comments

Popular posts from this blog

PERCUTIAN KE PULAU LANGKAWI 4HARI 3MALAM

Selamat tahun baru

HUBUNGAN YANG TIDAK AKAN KEMANA