KEPUTUSAN HAMPA

Assalamualaikum..
otak aku buntu hari ni... buntu sesangat-sangatnya... nak tau sebab apa aku buntu? sebab apa yang aku harapkan selama hampir lapan bulan ni, aku tak dapat. harapan aku untuk mengubah pndangan orang terhadap aku dan family aku tidak dapat ditangan aku.
tipulah aku klau aku ckap yang aku tidak hampa sdkit pun sebab ramai lagi yang dapat kputusan yang menghampakan mcam aku hari ni, tapi kecewa tu ttap jugak ada walau aku cuba hindarinya. tapi hrapan aku masih tidak terhenti disini. rayuan tlah aku hntar, dan skrng hanya tnggu kputusan lagi sbulan dan kalau ini pun memberikan kputusan yg hampa kepada aku, mgkin aku akan fikirlan cdangan dan prncngan yg lain.
seperti bapak aku cakap, mungkin dengan aku tak dapat yang aku mntak ni, Dia pasti telah menetapkan rancangan yang lebih baik untuk aku pada msa akan datang. dan mungkin rancangan yang aku rasa elok pada aku hari ini, tidak akan elok pada masa akan datang. Dia tahu apa yang terbaik untuk kami semua.
kepada kwan aku yang lain, teruskan perjuangan kita untuk menuntut ilmu sbab usaha kita tdak akan pernah berhenti. insyallah.
(tapi bukan ini je sbb aku rasa jauh hati hari ni, mungkin da sbb lain yang aku sndiri tahu tapi aku x mmpu nak ckap. aq tak nak owg pndang aku seseorang yang slalu befikiran ngetif walau kdang smua orang psti akan lari dari positifnya. kan??)
entahlah... aku pun dah tak tahu apa yang aku mencarutkan ni. hehehe..

BTW!!
AKU UCAPKAN TAHNIAH KEPADA ENAM ORANG RAKAN AKU DARI KELAS 6A1 YANG TELAH BERJAYA MENDAPAT SAMBUNG PELAJARAN KE UNIVERSITI PILIHAN UNTUK MENGAMBIL IJAZAH. TAHNIAH KORANG!!! AKU DOAKAN KORANG BERJAYA DALAM STUDY DAN DOAKAN KAMI YANG MASIH MENUNGGU NI UNTUK TURUT SERTA DENGAN KORANG NANTI. OKEY??? SEMOGA BERJAYA SEMUA!!!

Comments

  1. Jgn putus asa...mcm akak xputus asa..still mohon lagi upu....mana la tahu ALLAH nak bagi peluang nanti...kitakan masih muda...panjang lagi perjalanan kita masih jauh...cuba lagi dan mohon doa daripadanya....semoga berjaya di dunia dan akhirat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah,.. hrapan n usaha msih x putus lagi... insyallah study msti diteruskan... tma kasih atas nasihat...

      Delete
  2. Sabor ijat.. Rezeki ada di mana- mana jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tima kasih ika... insyallah akan ada pluang lain....

      Delete

Post a Comment

Popular Posts