Posts

Showing posts from January, 2014

MENYENTUH HATI

Assalamualaikum.....  dah lama aku x update blog yang lagi satu ni, sampaikan da pulak orang perasan yang blog aq ni dah seminggu xda cerita yang naik. hahaha... dia sowang je la yang prasan, yang lain mgkn x prasan kut. sekarang ni aku sibuk sikit sbb nagh sbuk cari kerja. dah nak dkat dua bulan aku bercuti, jadi bila dah puas cuti baru la mula cari kerja. tp sekrang ni cuma tnggu depa talipon aku je. resume dah dhantar, jd just wait and see... tapi bukan itu yang aku nak ceritakan skrang ni, tap yg aku nak critakan skrang ni mngenai hati. bukan niat aku nk membuka aib orang lain sbb aq x mention sapa2 pun kat sini tapi bnda ni sjak zaman skolah lagi dah jadi. bukan seorang tapi ramai yang rasa bnda yang sama. kdang2 aq tngok depa dah pnat dengan apa yng jd. daripda hubungan yang baik, ambik brat akan satu sama lain kini menjadi masam antara satu sama lain. bnda tu jadi hanya dsbabkn satu bnda je. ayat yang mnyetuh hati mereka. tapi bukan sntuhan yang mnyebabkan orang trharu tapi sn…

FRIENDSHIP

Image
Minggu ni aku rasa minggu yang paling sedih bagi aku. dalam satu minggu yang panjang ni, aku rindukan smua benda. aq rndukan dia yang bagaikan sdah lupa apa yang dia janjikan pada aku dulu, aku rndukan kenangan bersama sahabat-shabat aku dah totally dah berubah jauh sangat daripada dulu. aku rndukan mereka sngat2... aku rndukan knangan kami yang bersuka ria bagiakn giler dalam kereta, aku rndu kn glak ketawa kami yang kini sudah hilang. aku rndukan kwan2 aku yg sanggup mndengar cerita aku yang owag lain x snggup untuk berdamping aku. aq rsa depa kwan yang terbaik kepada aku sbb depa terima aku seadanya. walaupun pernah owag bagi amaran pada aku supaya menjauhkan diri dari mereka ni, tp mreka ni lah yang selalu disamping aku bila aku ssah. mereka ni la yang sntiasa tolong aku. bukan owg yang bagi amaran tu.
jd aku sangat mghargai mereka yg berada disamping aku. you guy is always in my heart anda i really hope that our friendship will be until jannah. i hope u guys can always be with me…

SALAM TAHUN BARU

Image
Assalamualaikum dan Salam tahun baru aq nk ucapkan kat semua kwan2 aq....
sepanjang tahun 2013, alhamdulillah aq dah cuba sebaik mungkin untuk jalani dengan sebaik mungkin dan kini muncul pulak tahun 2014 yang aq tak tahu lagi macm mana cara aq jalani. insyallah aq akan cuba jalaninya lebih baik berbanding tahun sblumnya brsama kawan2 aq yang sentiasa berda disisi aq dan juga bersma family aq yang x pernah jauh dari aq..

Azam?
untuk tahun ni aq xda la plak azam sebab aq nak tahun ini berjalan mngikut apa yang sepatutnya n lagi pun kalau aq da azam untuk tahun 2014 ni pun blum tentu aq dapat capai azam tu... hahaha.... tapi aq akan cuba untuk jalani tahun ini dengan penuh kegembiraan dan menjauhkan dari kesediahan...