FRIENDSHIP

Minggu ni aku rasa minggu yang paling sedih bagi aku. dalam satu minggu yang panjang ni, aku rindukan smua benda. aq rndukan dia yang bagaikan sdah lupa apa yang dia janjikan pada aku dulu, aku rndukan kenangan bersama sahabat-shabat aku dah totally dah berubah jauh sangat daripada dulu. aku rndukan mereka sngat2... aku rndukan knangan kami yang bersuka ria bagiakn giler dalam kereta, aku rndu kn glak ketawa kami yang kini sudah hilang. aku rndukan kwan2 aku yg sanggup mndengar cerita aku yang owag lain x snggup untuk berdamping aku. aq rsa depa kwan yang terbaik kepada aku sbb depa terima aku seadanya. walaupun pernah owag bagi amaran pada aku supaya menjauhkan diri dari mereka ni, tp mreka ni lah yang selalu disamping aku bila aku ssah. mereka ni la yang sntiasa tolong aku. bukan owg yang bagi amaran tu.
jd aku sangat mghargai mereka yg berada disamping aku. you guy is always in my heart anda i really hope that our friendship will be until jannah. i hope u guys can always be with me in sad or happiness...
i hope i can do what them do to they frieds ...

Comments

  1. awat hang ni.. sapa kata lagu tu? meh aku kasi flyingkick kat dia.. bukan flying marks tau.. flyingkick.. :)

    ReplyDelete
  2. biasalah sis.... bila orang buat salah sekali, sampai bila2 pun akan dglar sbagai jahat. smpai kbaikan xdipandang sblah mata pun... tu yang susuh bila ada owang mcm tu asyu....

    ReplyDelete
  3. dah lumrah dunia.. kita hadapi jelah ezad uit.. buat donno je.. lantak p la kat manusia lagu tu >:(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PERCUTIAN KE PULAU LANGKAWI 4HARI 3MALAM

Selamat tahun baru

HUBUNGAN YANG TIDAK AKAN KEMANA