MENYENTUH HATI

Assalamualaikum..... 
dah lama aku x update blog yang lagi satu ni, sampaikan da pulak orang perasan yang blog aq ni dah seminggu xda cerita yang naik. hahaha... dia sowang je la yang prasan, yang lain mgkn x prasan kut.
sekarang ni aku sibuk sikit sbb nagh sbuk cari kerja. dah nak dkat dua bulan aku bercuti, jadi bila dah puas cuti baru la mula cari kerja. tp sekrang ni cuma tnggu depa talipon aku je. resume dah dhantar, jd just wait and see...
tapi bukan itu yang aku nak ceritakan skrang ni, tap yg aku nak critakan skrang ni mngenai hati. bukan niat aku nk membuka aib orang lain sbb aq x mention sapa2 pun kat sini tapi bnda ni sjak zaman skolah lagi dah jadi. bukan seorang tapi ramai yang rasa bnda yang sama. kdang2 aq tngok depa dah pnat dengan apa yng jd. daripda hubungan yang baik, ambik brat akan satu sama lain kini menjadi masam antara satu sama lain. bnda tu jadi hanya dsbabkn satu bnda je. ayat yang mnyetuh hati mereka. tapi bukan sntuhan yang mnyebabkan orang trharu tapi sntuhan yang mmbuatkn owg rasa trhina. 
aq tak naklah apa yang terjadi antara aku dgn dia dulu terjadi pda dia dengan kwan yang lain. sbb bruk baik dia pun, dia masih kawan kita dulu dan skrang. jgnlah dsbabkn nasihat dia yang tidak kene pada tmpat membuatkan kta brmsam dngan dia. cukuplah perbalahan ni. dia mencuba untuk berubah dan kta walau x suka pn, jgn salahkan dia. itu smua pilihan dia. bukan?

Comments

Popular posts from this blog

CABARAN

MASA