TAMAT FORM 6

insyallah 2hb12 merupakan tarikh akhir aq digelar sebagai budak sKolah dan upper six. sedih rsanya bila tringgat yang akan tinggalkan sekolah yang tujuh tahun menjadi tempat aku belajar. dkat SMKJJ lah aq kenal erti PERSAHABATAN, MUSUH, RAKAN, KASIH, n macam2 lagi lah. n bagi form 6 plak walaupun hanya satu tahun stengah je aq bersama dengan kwan2 aq ni, tp aq masih akan rindu mereka lepas tamat skolah nnt. depa banyak tlag aq dari segi pbs, belajar n mcm2lah yang ssh aq nk ckap. kat form6 ni la ada pergaduhan, bermsam muka, tidak puas hati n paling best kelas yang paling riuh. kepada smua rakan 6A1, aq nk mntak maaf kalau da wat salah n silap pd korang n aq doakan kita semua akan berjaya dalam hidup. Isnyallah... truskan usaha anda... CHAIYOK..... CHAIYOK....

ENCIK SUBRA (SEJARAH n GURU KELAS 2013)
ENCIK CHANDRAN (PENGAJIAN AM)
ENCIK FANDAUS (PENGAJIAN PERNIAGAAN)
PUAN HASHIMAH (BAHASA MELAYU)
PUAN ZAMILA (MUET n GURU KELAS 2012)



MAJLIS PRA-GRADUASI SPM n STPM
(27.10.2013)

Comments

Popular Posts