INTAN'S WEDDING & KELLIE'S CASTLE

Assalamualaikum...

Alhamdulillah... Tanggal 6hbFebruari, kwan baik aku INTAN NORDIANA telah selamat dinikahkan bersama lelaki pilihan diam, BOY. Aku rasa sngat seronok bila melihat yang perempuan yang selama ini sentiasa mendengar crita aku, sentiasa berkongsi masalah dengan aku, sentiasa sudi melayan kerenah aku. Dan yang jelas, dia amat pham aku dan seorang kawan yang baik bagi aku.

Tanggal 7hbFerbruari pula, dia bersanding dekat KAMPUNG GAJAH. Jadi aku dengan kwan2 yang lain mulakan rombongan cik kiah kita orang dengan naik moto tapi ada juga yang naik kreta (yang perempuan, laki naik moto). Mau sakit pinggang n bontot aku ni naik moto. Tapi satu pengalaman yang best,

Sekrang aku, rasa sungguh bersyukur apabila melihat dia sudah berkahwin. Sebab selama aku berkahwan dengan dia sjak tingkatan 4, aku dah tengok dia menangis, dia gembira, dia ada masalah, dia tak da masalah. Dia putus cinta, dia bercinta. tapi yang paling aku sedih, sekrang orang dah tak boleh mengata apa2 pasal dia kat belakang. kerana dia sudah menjadi halal untuk orang lain. Aku tak akan dengan orang mengata mengenai dia atau menyebarkan cerita mengenai dia yang aku tak sangka, keluar dari mulut orang yang disangka kawan.

Syukur Alhamdulillah.
(TANGKAP GAMBAR RAMAI2)

(BOYS ONLY)


(GIRLS TURN)

(SEMPAT LAGI GROUP-FIE)


Selain itu, slepas aku pergi wedding INTAN & BOY. Aku melanjutkan perjalan (gaya mcam jauh je) ke Kellie's Castle. Aku bukannya tak pernah pergi tapi kali ni aku pergi sebab nak bawak abang aku untuk pergi sana. 

Akhirnya planning kita orang yang nak dengat setahun ni, akhirnya berjalan dengan lancar juga. dia yang sibuk dengan kerja, Aku yang kdang2 tak ada masa yang membuatkan kami tak ada ksempatan nak pergi melawat tempat yang tak adalah jauh sangat. 

Tapi aku rasa ni pengalaman yang sungguh bagus untuk aku dan juga. Turut untuk kawan2 aku yang ada sekali pergi. Sampaikan kaki aku rasa sakit la sebab satu hari asyik ada atas moto je, Hahaha. Walau penat macam mana pun, ini satu pengalaman yang mengembirakan. TERIMA KASIH SEMUA...
(AKU & BRO, BERLATAR BELAKANGKAN KELLIE'S CASTLE)

(MENUJU TANGGA KEJAYAAN)

(MENUNGGU PINANGAN)

(MERENUNG KE LUAR JENDELA)

Comments

Popular Posts